۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
مزدک جمشیدی- چه بخواهیم چه نخواهیم پیتزاخوردن بخشی از عادت غذایی ما ایرانی ها شده است.

زمان زیادی از ظهور پیتزا در کشور نمی گذرد اما آنقدراین غذای فست فودی محبوب خانواده ها شده است که به جرات می توان گفت هیچ خانواده ای به خصوص خانواده ای که کودک یا نوجوان دارد نمی تواند از کنار این غذای بسیار لذیذ به راحتی بگذرد.
اکنون پیتزا خوری آنهم حداقل هفته ای یک بار در برنامه غذایی اکثرخانواده ها جای دارد.
از همین روست که کسب وکار در راه اندازی فست فود به قدری گرفته است که در هر کوچه وپس کوچه شاهد ظهور انواع واقسام پیتزا فروشی ها به خصوص در یک دهه اخیر هستیم.
اما هفته گذشته فرصتی دست داد تابه همراه مستر تیستر در مراسم افتتاح فست فود تیان در منطقه غرب تهران حضور داشته باشیم.
این پیتزا فروشی به حق یکی دو ویژگی خوب و متمایز داشت که نباید از کنار آن براحتی گذ شت. یکی فضای دلنشین با طراحی جذاب و نور پردازی های داخلی زیبابود که فضای فست فود رو پر از انرژی خوبی کرده بود ودومی اتفاق جالبی بود که در شکل وشمایل خود پیتزا افتاده بود.
چند مدل پیتزا در این فست فود با قیافه پیتزایی که همیشه می خوریم فرق داشت. یک مدل پیتزا که برش های آن شبیه لقمه بود ولی به شکل پیتزایی برش خورده بود و در سینی های چوبی به شکل منظمی در کنار هم قرار داشت وبرای میهمانان سرو می شد.
در یک مدل دیگر همانطور که در عکس در دست مستر تیستر می بینید قسمت بیرونی پیتزا شبیه دهانه پیپ!(چه تشبیه جالبی) در آن گوشت چرخ کرده همراه با ادویه های مخصوص ومقداری پنیر ورقه ای قرار داشت وقسمت مرکزی پیتزا نیز ژامبون ومخلفات به همراه سس در آغوش پنیر پیتزا آماده سرو شده بود.
در ظاهرتنوع جالبی است. وبه نظر می رسه جوانها و نوجوانها ی عاشق تنوع از این نوع پیتزا خوششون بیاد.
تعدادی از بازیگران و هنرپیشه ها ی سینما وتلویزیون نیزدر افتتاحیه پیتزا تیان حضور داشتند .ومراسم به شکل باشکوهی با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.
علاقه مندان به پیتزا که در منطقه غرب تهران ساکن هستند و کنجکاو شده اند تا پیتزاهای این فست فود را میل کنند می توانند به پیتزا تیان به آدرس اشرفی اصفهانی،پیامبر شرقی حضوری مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره 44004545 تماس بگیرند.

منبع:تیتر 20
کد خبر 5257e1e671aa491cad331f3a7dc6afb3

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Omid ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    خيلي خوشمزست پيتزا تيان حتما بريد