اجرای مرحله سوم طرح هدفمندی یارانه آرد و نان در دستور کار

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: اجرای مرحله سوم طرح ملی هدفمندسازی یارانه گندم، آرد و نان در خوزستان در دستور کار قرار دارد.

امید جهان نژادیان در خصوص طرح ملی هدفمندی یارانه گندم، آرد و نان در استان اظهار کرد: عملکرد اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان برای این بخش و حل مشکلات بسیار موثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای مرحله سوم طرح ملی هدفمندسازی یارانه گندم، آرد و نان در خوزستان در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح در دو مرحله اجرایی شده و اکنون اجرای سومین مرحله این طرح در استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه عرضه و خدمت رسانی به مردم، مبنای سهمیه آرد نانوایان در این طرح خواهد بود، گفت: یکی از دغدغه‌های بزرگ که موجب نارضایتی بسیاری از نانوایان در کشور شده بود در این طرح به خوبی لحاظ شده و آن هم تخصیص سهمیه آرد بر اساس میزان فعالیت و تولید است.

جهان نژادیان ادامه داد: یکی از اهداف مهم اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان تقویت اقتصاد نانوایان است و اجرای آن می‌تواند به حل مشکلات واحدهای نانوایی کمک بسیار خوبی کند.

وی افزود: سودآوری در این طرح بر اساس فروش نان صورت می‌گیرد و نانوایان براساس میزان تولید و عرضه نان می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح علاوه بر رضایتمندی نانوایان موجب تقویت انگیزه تولید و روحیه رقابت پذیری در تولید نان مرغوب خواهد شد.

کد خبر 53785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =