۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
بعد از سالها کار و تجربه در رستوران های معروف تا راه اندازی رستورانهای کوچک و بزرگ در تهران و شهرستان ، دوباره برگشتم به محله قدیمی یوسف آباد خیابان 64، صحبت از خیابان 64 که میشه من و کلی آدم رستوران برو به یاد رستوران سفید و کلاسیک مانژیامو می افتیم که حالایک ماهی هست جاشو داده به ماژور .



ماژور اسم یه رستورانی که  در نقطه عطف زند گی کاری من و دو دوست نه چندان قدیمی که حالا باهم پیمان بستیم تو این همه رستوران کوچک و بزرگ بهترین باشیم . تجربه کاری من در مورد طعم غذا و مدیریت اجرایی رستوران به همراه ارتباطات قوی ، مغز اقتصادی و رویکرد مشتری مدار وحید منصور و حمیدرضا شعبانی میتونه مثلثی باشه که قطعیت ایجاد حداقل 1 شعبه در تهران رو در سال 94 تضمین کنه . تازه حرف ماژور اینجا شروع میشه .
ماژور میخواد شعبه داشته باشه پس باید همه چیز از نوع خوب و قابل احترام باشه .



ماژور میخواد مشتری مدار باشه . برای مشتری کار کنه .پاتوقی مناسب برای همه باشه . ماژور میخواد هر جا که باشه ، منظورم تهران یا هر شهر دیگه ای که باشه انقدر خوب باشه که هر رستوران برویی دوست داشته باشه . یه شعبه از ماژور تو شهرش باشه .
خوب بودن ، خوش طعم بودن ، خوش اخلاق بودن و خوش برخورد بودن کار سختی نیست ، وقتی شعارت این باشه که میخوای باشی و بمونی ، ماژور می خواد باشه و بمونه و مثل خیلی از رستورانهایی که صرفا شعبه زیاد می کنند و یادشون میره اولین و بهترین مشتری هاشون چه کسانی بودند رفتار نکنه. 




ماژور می خواد از تمام توان هر سه ضلع مثلثش استفاده کنه تا بتونه به اندازه قد و قواره اسمش  "ماژور" بزرگ و قوی باشه.
حالا در مورد شروع کار ماژور صحبت می کنیم :
ماژور رستوران ایتالیایی یا همون مدیترانه ای که از دکور و آشپزخانه مانژیامو بهره میبره ، نخواستیم زیاد توی  دکور و آشپزخانه تغییر داشته باشیم چون مانژیامو هم برای خودش و مشتریهاش کلی خاطره داره .
برای شروع یک منوی ساده ولی قوی که مطمئنا تا چند وقت دیگه که زیاد هم دور نیست تغییر خواهد کرد ..چند نوع سالاد جدید {رژیمی و تازه} چند نوع پیش غذای پر طرفدار مثل بال مرغ ،  تغییر خمیر پیتزا و سس گوجه مربوط به خمیر ، اضافه شدن یک استیک با سس جدید و حذف غذاهای  کم طرفدار مد نظر ما بوده . ماژور می خواد منوش کوچک باشه ولی همه غذاهاش و پیش غذاهاش رو مشتریاش بپسندن و سفارش بدن .

 

کافه ماژور هم تا چند وقت دیگه راه میفته و شما میتونید از فضای باز بیرون و و داخل رستوران بصورت کافه استفاده کنید.
یکی از برنامه های ماژور سرو صبحانه در فضای باز است ..تصور هوای سرد زمستانی و سرو صبحانه داغ و گرم هر کسی
رو مشتاق به امتحان صبحانه ماژور می کنه
کلام آخر....

اومدیم که بمونیم والبته خوب بمونیم


آدرس: انتهای یوسف آباد، خیابان 64، پلاک 15 

تلفن: 88608820

منبع:فیدیلیو

کد خبر 59048d63f8d947c49943f53fa913a56f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =