صنایع غذایی> اقتصاد غذا – محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دیدار نوروزی رییس، هیات رییسه و رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران بر آمادگی کامل وزارت جهاد کشاورزی برای همکاری و مساعدت با فعالان صنایع غذایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، در این دیدار محمود حجتی با اشاره به دستاوردهای بخش کشاورزی در سال 94 و برنامه های این وزارتخانه در سال 95 با اشاره به ضرورت همکاری میان دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: وزارت جهاد کشاوری آماده است تا با به منظور تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تقویت بخش کشاوری و صنایع غذایی برخی سیستهای این وزارتخانه به خصوص در زمینه صادرات و واردات و تعرقه ای مرتبط با این بخش را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی بیشترین حمایت را از توسعه صادرات مواد غذایی  خواهد داشت.

حجتی همچنین با اشاره به تخصیص 100 هزار تن گندم با قیمت 900 تومان به صنایع نشاسته و گلوکز تصریح کرد: تامین موارد اولیه مناسب برای صنایع غذایی از وظایف دولت است و درصدد برنامه ریزی برای عرضه گندم با قیمت و کیفیت مناسب برای تامین آرد مورد نیاز صنایع غذایی هستیم.

در این جلسه همچنین کاوه زرگرن رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران طی سخنانی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص روش اخذ مابه التفاوت خرید دانه های روغنی در سال گذشته از دستور صریح وزیر جهاد کشاورزی برای اصلاح ساختار و روش اجرای  اخذ مابه التفاوت قدردانی کرد.

گفتنی است در این دیدار مسعود خوانساری رییس، مهدی جهانگیری نائب رییس، فاطمه مقیمی عضو هیات رییسه اتاق تهران و کاوه زرگران رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران حضور داشند.

کد خبر 76d3fd2a86d7414cb0d70d309bb3e277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =