فست فود «3سین»در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، توانسته جایگاه خود را به عنوان یک برند غذایی سالم و سلامت بین مردم پیدا کند و با شعار «فست فود ساده، سازگار، سلامت» شعبات خود را در سطح شهر تهران گسترش دهد.
اولین شعبه فست فود «3سین» در 20 دی ماه سال جاری بازگشایی شد. دومین شعبه فست فود «3سین»در 22بهمن ماه امسال و همزمان با جشن های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد و پس از استقبال عالی مشتریان، سومین شعبه «3سین» در 8 اسفندماه 1393 افتتاح گردید. رشد سریع شعبات «3سین» ما را برآن داشت تا به مناسبت افتتاح سومین شعبه این فست فود، تلاش نماییم تا علاوه بر صحبت با مدیر عامل این برند، گزارشی از مراسم افتتاحیه این فست فود ارائه نماییم.
در حدود ساعت 18 در محل افتتاحیه حضور پیدا کردیم. زمانی که همه اعضا و پرسنل «3سین» به شدت مشغول فراهم سازی شرایط پذیرایی از میهمانان ویژه جشن افتتاحیه بودند. این زمان را غنیمت دانستیم و با مدیر عامل این برند به گپ و گفتگویی کوتاه پرداختیم.
آقای مهدی سلامت که تجربه آشپزی در چهار کشور دنیا را دارد، درباره نحوه شکل گیری برند«3سین» و خط رشد آن می گوید: در دوران کسب تجارب آشپزی در کشورهای مختلف دنیا، دریافتم که با توجه به صنعتی شدن جوامع و کمبود وقت افراد برای آشپزی، بسیاری از مردم به غذاهای فست فود، روی می آورند. در این میان، استفاده از مواد غذایی ناسالم و با چربی زیاد، سبب شده تا بسیاری از مردم به ناراحتی های گوارشی و چاقی مبتلا گردند. از آن زمان، به فکر تهیه غذاهای سریع و سالم افتادم و با تست گوشت های پخته شده با متدهای متنوع، بجای سوسیس و کالباس و روغن در فست فودها، این نوع فست فود جدید را ابداع نمودم. اولین شعبه این رستوران 15 اسفند1392درنیاوران تهران به صورت آزمایشی افتتاح شد و پس از بررسی ذائقه مردم و واکنش آن ها نسبت به طعم فست فودهای بدون سوسیس، کالباس و روغن و ایجاد تغییرات مناسب جهت بهبود کیفیت و طعم انواع فست فود های ارایه شده، این شعبه را در دی ماه سال جاری در فودکورت علاالدین، بازگشایی نمودیم. با عنایت به خاص بودن و مزیت های رقابتی این نوع فست فود و با توجه به درخواست های فراوان از استان های مختلف کشور، تیم برنامه ریزی «3سین» طبق برنامه استراتژیک تدوین شده، در نظر دارد تاشعبات«3 سین» را در تمامی استان‌های میهن عزیزمان ایران گسترش دهد.
وی معتقد است که فست فود زنجیره‌ای «3سین» در راستای گسترش عدالت غذایی و غنی نمودن برنامه غذایی همه مردم ایران، علاوه بر گوشت های معمول و مطابق با ذائقه عامه مردم نظیر گوشت بره و مرغ، از گوشت‌هایی خاص مثل گوشت«قرقاول»و«کبک»نیز استفاده می نماید.ایشان در این باره می‌افزاید: این نوع گوشت‌های خاص که بیشتر در داستان‌های ایرانی به عنوان غذاهای اشرافی از آن ها یاد می شده است و پس از شکارهای خاص برای اقلیتی خاص از مردم آماده می شده را، اکنون ما در دسترس همه افرادقرار داده‌ایم تا در صورت تمایل، از این گوشت ها و غذاهای خاص نوش جان نمایند. از سوی دیگر تلاش نموده ایم تا با قیمت گذاری مناسب و ویژه، شرایطی را فراهم کنیم تا همه اقشار جامعه بنا به سطح و توان مالی خود، بتوانند از مزایای سلامتی و طعم ویژه منوی «3سین» استفاده کنند.
سلامت در ادامه به استفاده از نمادهای سلامتی در شکل غذاهای ارائه شده اشاره کرده و می گوید: فرم قلبی که در پیتزاهای 3 سین وجود دارد، نمادباورمابه سلامتی غذایی است که به مشتری ارائه می‌کنیم.
در افتتاح شعبه ستارخان «3 سین» استقبال بی نظیر مردم، گفتگوی ما با آقای سلامت نیمه تمام ماند و به سراغ صحبت با مردم مشتاق بهخوردن فست فود سالمی رفتیم که در جلوی درب این شعبه در صفی طولانی ایستاده بودند. در صحبت با این افراد، یکی از مشتریان علت حضور خود را کنجکاوی ذکر کرد و با این جمله که: «در فکرم گفتم، مگه فست فود بدون سوسیس، کالباس و روغن هم می شه»، آمده بود که این نوع غذا را ببیند و تست کند. طرز تفکر این فرد برایم جالب بود به همین دلیل، در کنارش ایستادم تا ببینم پس از صرف غذا، چه واکنشی نشان می دهد.
وی یک ساندویچ رست بیف و یک پیتزای کبک سفارش داد. پس از میل نمودن غذا، به سراغش رفتم و تا نظرش راجع به طعم و کیفیت غذا را جویا شوم. این فرد از شدت اشتیاق و ذوق مانند فردی که کشف جدیدی کرده اند، از طعم لذیذ و خوشمزه غذاها تعریف نمود و با نشان دادن گوشی خود به من، گفت که به همه دوستان و آشنایان پیامک داده ام تا بیایند و کشف جدید غذایی من را ببینند و وعده دیگری را در کنار آن ها بخورم.
صحبت من با افراد دیگر در «3سین» هم نشان داد که بیشتر افراد، از این که توانسته بودند فست فودی بدون سوسیس، کالباس و روغن را تجربه نمایند، خرسند بودند و از طعم آن هم راضی بودند.
«3سین» نماد سادگی، سازگاری و سلامتی در غذاهای سریع است و این ادعا را می تواند با ارائه غذاهای خود به شما اثبات کند. اگر شما هم تمایل داشتید که فست فود بدون سوسیس، کالباس و روغن، «3سین» را تست کنید می توانید به یکی از شعبات آن مراجعه کنید:

شعبه فودکورت علاالدین: خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ملت، نبش کوچه طاهری، فست فود 3سین
شعبه بلوار فردوس: خیابان آیت ا.. کاشانی، ابتدای بلوار فردوس شرق، پلاک 13
شعبه ستارخان: بین میدان اول صادقیه و تقاطع اسدی، پلاک 655

تلفن دفتر مرکزی: 66916635 – 66947993
سامانه پیامکی 3سین: 10000003333
Website: www.3seen.net
علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط ویژه دریافت نمایندگی «3سین»، عدد 3 را به سامانه پیامکی فوق ارسال نمایند.

منبع:تیتر 20
کد خبر 80bacfa23abb42098fee1036e07461cf

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mahbobe kordmani ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    من که مشکل معده داشتم دکتر به من گفته فست فود نخورم ولی رفتم رستوران سه سین و واقعا از غذاش لذت بردم باید حتما امتحان کنید خیلی تازه و خوشمزس