در محله پر از رستورانِ پاسداران، رستورانی وجود دارد که برای وارد شدن به آن تنها یک شرط وجود دارد: "با لبخند وارد شوید!" صاحب رستوران علاوه بر شوخ طبعی و شکمویی، رابطه خانوادگی دیرینه‌ای هم با رستوران‌های معروف تهران مثل هانی، تهران برگر، طریقت و زمرد دارد و همانجور که خودش می‌گوید رستوران‌داری در خمیره خانوادگی‌شان است!

وارد که می‌شوید، البته بعد از این که لبخند زدید، با چند پله به سالنی می‌رسید که با تم قرمز رنگ شده و همه چیز در آن خبر از یک غذای لذیذ می‌دهد. سقف با لامپ‌هایی عجیب و غریب پر شده که هر کدام برای خودش یک عتیقه به حساب می‌آید. لامپ‌هایی متعلق به سی، چهل و حتی 98 سال قبل که به زیبایی و با سیم‌کشی قرمز کنار هم قرار گرفته‌اند و خبر از یک سلیقه خوب می‌دهند.



مرغ اصلی‌ترین عضو منوی لبخند است. مرغ‌های سوخاری لبخند "حقیقتا" در تهران نظیر ندارند.سس‌ها و ادویه‌های استفاده شده در این مرغ‌ها همگی دست‌سازند و طعم خانگی‌ دارند و بدون ذره‌ای روغن و بوی ضخم، با طعمی تازه و عالی به همراه یک عالم سیب زمینی و سالاد کلم سرو می‌شوند و شما را با همان گاز اول به گفتن این وامی‌دارند که: "عالیه!"



لبخند پیتزا هم دارد، پیتزاها با خمیر نازک ایتالیایی و سس گوجه دست ساز در لایه زیرینش و با پارو و در تنور پخته می‌شوند. پیتزا گوشت با سس بیانز، سیر تازه و ترخون، پیتزای مارگاریتا و پیتزا فیلادلفیا با فیله گوساله و ریحان از انتخاب‌های اول لبخند هستند.
حالا رسیدیم به قسمت نوستالژیک ماجرا، ساندویچ مرغ خانگی! می‌توانیم بگوییم این ساندویچ حقیقتا محشر است! مرغ خوش‌طعم خانگی که در سس کره پخته شده و با آب مرغ و در نان باگت سرو می‌شود و شما را به یاد خانه مادربزرگتان می‌اندازد!



لبخند علاوه بر همه اینها پاستاهای خوشمزه‌ای هم دارد که معروف‌ترینشان پاستا کاسترول آلفردوست که بعد از پخت با پنیر در فر رفته و برشته و هوس‌انگیز بیرون می‌آید. سالاد مخصوص هم دارد که ترکیبی است از کاهو و گردو با یک سس معرکه! و موهیتو که نعنای تازه و یخ کراش شده است و لیمو ترش و حسابی سرحالتان می‌آورد.
در لبخند میزها هر کدام یک شماره بزرگ دارند که به رنگ سیاه هستند و با ترکیب با فضای قرمز رستوران فضا را جالب‌تر و اشتهاآورتر کرده است. برخلاف رستوران‌های دیگری که مرغ سوخاری سرو می‌کنند، در لبخند نه مرغ سوخاری‌ها و نه هیچ غذای دیگری در ظروف یکبار مصرف سرو نمی‌شود و به جای آن در ظروف چینی بسیار شیک و با احترام تمام تقدیم شما خواهد شد!



لبخند یکی از آن رستوران‌هایی است که در آن همانجور که با لبخند وارد می‌شوید، با لبخندی از سر رضایت و شکمی پر از خوشمزه‌ترین کنتاکی‌های جهان به خانه می‌روید!

آدرس:پاسداران، بالاتر از چهارراه پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 8
تلفن: 22574870- 
22574982

منبع:فیدیلیو
کد خبر a4dd40541b3b4db5a447a0c9f9a63a6d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =