صنایع غذایی> قیمت بستنی به گفته دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی به دلیل نبود کشش در بازار افزایش نمی‌یابد و اگر تولیدکننده‌ای بدون مجوز،  اقدام به کاهش وزن محصولش بدون تغییر قیمت کند مصداق بارز کم فروشی است که از سوی دستگاه‌های نظارتی برخورد می‌شود.

رضا باکری اظهار کرد: قیمت بستنی به دلیل آنچه اشباع تولید، عدم تناسب مصرف با تولید و نبود کشش در بازار عنوان می شود، امکان افزایش قیمت ندارد. چرا که کارخانه ها با توجه به شرایط رکود موجود در بازار نمی توانند محصولشان را به فروش برسانند و عملا افزایش قیمت بستنی منتفی است.

وی افزود: تغییر وزن هر محصولی مانند بستنی در شرایطی که قیمت آن تغییر نکند با اصلاح پروانه ساخت امکان پذیر است، چرا که اوزان محصول تولید شده و قیمت آن از سوی دستگاههای نظارتی برای هر محصول مشخص شده است.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی با بیان اینکه هیچ گزارشی مبنی بر اصلاح پروانه ساخت تولید یک نوع بستنی در راستای کاهش وزن دریافت نشده است، تصریح کرد: اگر تولیدکننده‌ای وزن محصول خود را بدون اطلاع دستگاه های نظارتی، انجمن صنفی صنایع لبنی و مردم به عنوان مشتریان کاهش دهد و قیمت آن را تغییر ندهد، مصداق بارز کم فروشی است و دستگاه های نظارتی باید با آن برخورد کنند.

منبع:ایسنا
کد خبر a85f655473554c6e93ada8a45950e991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =