۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کشاورزی> اقصاد غذا - اعضای اتاق بازرگانی ایران طی مراسمی از زحمات محمود حجتی وزیر کشاورزی دولت یازدهم در زمینه رکورد شکنی تولید شکر تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در حالی که محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم و بسیاری از مدیران وزارتخانه تحت مدیریتش طی سالهای اخیر بیشترین نیش و کنایه ها را نصیب بازرگانان و اهالی صنایع غذایی کردند اما بازرگانان و صنعتگران ایران با تجلیل از محمود حجتی در بخش قابل دفاع عملکرد وی، نشان دادند که منصف تر از دیگران هستند.

اتاق بازرگانی که منبع درآمدش از اخذ نیم در هزار فروش فعالیت های اقتصادی دارندگان کارت بازرگانی تامین می شود  فارغ از گلایه های بخش خصوصی و فعالان صنایع غذایی و بازرگانان بخش کشاورزی به طور سخاوتمندانه ای از اقدام ارزشمند وزیر جهاد کشاورزی در افزایش تولید شکر تجلیل کردند. همان بخش خصوصی که در بیشتر تصمیمات دیده نشدند و طی چهار سال وزارت حجتی در دولت یازدهم در حسرت دیدار وی ماندند و حجتی هیچگاه حتی صحبتهای آنان را به طور مستقیم از زبان آنان نشنید.بخش خصوصی که حتی در قالب تشکلهای صنفی و اقتصادی خود نتوانستند صدای خود را به گوش وزیر برسانند و صدای آنان در حلقه بسته اطرافیان وزیر جهاد کشاوری گم شد.

حال منتظر می مانیم تا ببینیم در صورت حضور حجتی در دولت دوازدهم و در مسند وزیر جهاد کشاورزی، در باز هم بر همین پاشنه می چرخد یا حجتی دولت دوازدهم در تعامل با بخش خصوصی و تجار و اهالی صنعت غذا راه دیگری را در پیش می گیرد.


کد خبر ab289a591bf849dfb2ded80479c9371a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =