۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
صنایع غذایی> اقتصاد غذا - گروه «مه کامه» به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، گروه «مه کامه» در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مصرف کالای ایرانی، ایجاد اشتغال و افزایش ثروت ملی گامهای مهمی در زمینه پژوهش و استفاده از علوم نوین در صنعت برداشته است.

بنا بر این گزارش گروه «مه کامه» متشکل از شرکتهای توسعه و پشتیبانی مه کامه سپید، پیشگامان کاتالیست الوند ، مه کالا تجارت پارسیان، تجارت بین الملل مه کامه پاسارگاد، گروه تجارت الکترونیک مه کام پارس بوده و پس از اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس اوراق بهادار به عنوان شرکت سهامی عام فعالیت در عرصه های جدیدی را در دستور کار دارد.

 همچنین این گروه صنعتی  و بازرگانی طی سالهای اخیر  در بازار روغن نباتی، شکر و غلات کشور اقدامات قابل توجهی داشته است.

بنا بر این گزارش عمده محصولات تولیدی این گروه شامل انواع کاتالیست (مورد استفاده در صنایع غذایی ، آب آشامیدنی، نفت، گاز و پتروشیمی)، انواع بسته بندی های هوشمند (Intelligent) و ضدبخار (Anti-Fog)،  Preform های هوشمند، دارای خاصیت زیست تخریب پذیر و با استفاده از فناوریهای نانو تکنولوژی می باشد.
گفتنی است این گروه بر اساس نیازهای صنایع غذایی کشور و با بهره گیری پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا  بویژه فناوری های نانو (Nano Technology) و با همکاری محققین و متخصصین کشور گامهای مهمی در زمینه پژوهش و  استفاده از علوم نوین در صنعت برداشته است و امید است اقدامات انجام شده توسط این گروه موجبات ترقی و رشد روز افزون صنایع مذکور در داخل کشور شود و امکاناتی فراهم نماید که فاصله ژرف مابین برخی محصولات داخلی و خارجی را به حداقل ممکن رساند.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز گروه صنعتی – پژوهشی زر نیز به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده بود.
کد خبر b2a6e566746e44ebb57c47e7640eb82f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    با سلام ، مسولان در بخش مالیات بر ارزش افزوده باید تلاش کنند که با موافقت خود با افزایش مالیات بر ارزش افزوده بر سرعت دهی و کیفیت خدمات و بهبود کیفیت محصولات قدم ها بالا و بالاتری در تولید و فروش ایفا داشته باشند ، پس با کمی افزایش مالیات آسمان به زمین نمی آید.
  • احمدزاده ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام ، مسولان باید با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در بخش ها تولیدات مخصولات مواد غذای و در بخش فروش آن باید قاطیت و با جد نوافقت و اجرای کنند تا بتوان بر کیفیت و سرعت بخشی خدمات افزوده شود.