عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران گفت: اما یک نکته بسیار قابل تعمق این است، در سالی که گذشت تولیدکنندگان در کنار کادر ایثارگر پزشکی، وارد جهادی بزرگ برای خدمت به مردم عزیزمان شدند. تولیدکنندگان مخلص و خدمتگزاری که شاید کمتر در این بحران دیده شدند اما در میان سخت‌ترین بحران‌ها و فشارها برای چرخاندن چرخ تولید این مملکت و تامین نیازهای مردم شریف ایران محکم ایستادند و مردانه جنگیدند.

مهدی کریمی تفرشی گفت: سالی که گذشت سال بسیار پر چالشی نه تنها برای ایران بلکه برای سراسر دنیا بود. سیطره ویروس عجیب و منحوس کرونا بر سراسر دنیا، اقتصاد جهان را فلج کرد و بسیاری از کشورها بحران وحشتناک اقتصادی و بیکاری و از دست رفتن مشاغل را در همه عرصه ها به طرز بی سابقه ای تجربه کردند.

وی افزود: بدون شک این بحران جهانی در کشور ما با تحریم های ناجوانمردانه ای که سالهاست بر کشور عزیزمان تحمیل شده توامان گشته و فشاری بسیار مضاعف بر مردم و تولیدکنندگان و صاحبان صنعت در هر عرصه ای وارد کرد.سال ۹۹ نیز سالی دیگر در مواجهه اقتصاد ایران با محدودیت‌های اقتصادی بود که تحریم ها نقش بسیار مهمی در آن داشتند.

عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران گفت: اما یک نکته بسیار قابل تعمق این است، در سالی که گذشت تولیدکنندگان در کنار کادر ایثارگر پزشکی، وارد جهادی بزرگ برای خدمت به مردم عزیزمان شدند. تولیدکنندگان مخلص و خدمتگزاری که شاید کمتر در این بحران دیده شدند اما در میان سخت ترین بحران ها و فشارها برای چرخاندن چرخ تولید این مملکت و تامین نیازهای مردم شریف ایران محکم ایستادند و مردانه جنگیدند.

تفرشی در پایان افزود: آرزو می کنم سالی که پیش رو داریم سال رهایی جهان از بحران همه گیر این ویروس و رشد و شکوفایی اقتصادی باشد.جهانی بر پایه صلح، آرامش، بشر دوستی، اتحاد و عدالت برای تمامی انسان‌های کره زمین آرزومندم. جهانی که در آن گرسنه‌ای نباشد، هیچ کودک جنگ زده و هیچ پناهجوی بی سرزمینی نباشد، و حقوق همه انسان ها محترم شمرده شود. جهانی که در آن هر انسانی در جایگاهی که لایق مقام انسانی اوست قرار گیرد و جنگ، فقر، گرسنگی، استثمار و بی عدالتی از کره خاکی ریشه کن گردد. آرزو می‌کنم سالی که پیش رو داریم سال رهایی جهان از بحران همه گیر ویروس کرونا و رشد و شکوفایی اقتصادی باشد و برای عبور از آسیب‌های این بحران جهانی همه باید دست در دست هم دهیم و با امید و همتی مضاعف روزهای روشن این سرزمین را رقم بزنیم.

منبع:ایلنا
کد خبر c621d5541b89414d8890dc3dae0f92f6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =