مواد غذایی> معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ هر کیلوگرم برنج درجه یک هندی را ۳۸۰۰ تومان اعلام کرد.

علی قنبری -معاون وزیر جهاد کشاورزی- درباره وضعیت عرضه کالاهای شب عید در بازار بیان داشت: درحال حاضر وضعیت موجودی  ذخایر کالاهای اساسی در کشور بسیار مطلوب و مناسب است و به مردم این خبر را می دهم که بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید کنند.

برنج

او در رابطه با قیمت کالاهای اساسی در شب عید گفت: در برنج خارجی افزایش قیمتی نداشته ایم و قیمت آن کمتر هم شده است.۱۰۰ هزار تن موجودی ذخائر برنج داریم و ۸۳ هزار  تن هم پروسه واردات را طی می کند؛ همچنین  ۴۰ هزار تن برنج هم برای توزیع در استان ها و تهران در نظر گرفته شده است.

قنبری نرخ هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ را ۳۸۰۰ تومان،اروگوئه ۲۸۰۰ تومان و برنج سفید اعلا را ۲۶۰۰ تومان اعلام کرد.

شکر

معاون وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با وضعیت عرضه و قیمت شکر در بازر بیان داشت: نرخ شکر درب کارخانه ۲۵۲۰ تومان، بصورت فله ای برای مصرف کننده ۲۸۵۵ تومان و اگر بصورت بسته بندی ۹۰۰ گرمی باشد ۲۹۵۰ تومان است. ۲۶۰ هزار تن موجودی شکر داریم و عرضه از تقاضا سبقت گرفته است؛ بطوری که در بورس خریداری ندارد.

روغن

قنبری با اعلام اینکه نرخ روغن خام سویا ۳۳۵۰ تومان است بیان داشت: نرخ هر کیلوگرم روغن خام آفتابگردان ۳۴۵۰  روغن پالم ۳۵۰۰ تومان است و موجودی این محصول  نیز بیش از ۲۲۰ هزار تن استغ همچنین ۶۰ هزار تن نیز در راه داریم.

کره

معاون وزیر جهاد کشاورزی وضعیت موجودی کره را مناسب عنوان کرد و بیان داشت: در رابطه با کره وضعیت مناسب است. ۸۰۰ تن خریداری کرده ایم که اواخر این ماه به کشور می رسد؛ همچنین نرخ  کره ۵۰ گرمی ۱۵۰۰ تومان و ۱۰۰ گرمی ۲۹۰۰ تومان است. این خبر مثبت را  به مردم بدهید تا مردم آرامش ذهنی و روحی داشته باشند چرا که در بازار هیچ کمبودی در تامین محصولات پرمصرف شب عید وجود ندارد.

منبع:ایلنا
کد خبر dfaf6ade4d7e41008cd0e67a3fda0f77

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =