۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت تهران از تدابیر ویژه ستاد تنظیم بازار باری کنترل قیمت و توزیع مایحتاج عمومی مردم خبر داد و گفت: تمام فروشگاه‌های زنجیره ای و سازمان میادین و میوه تره بار شهرداری تهران و اصناف در ایام ماه مبارک فروش فوق العاده خواهند داشت.


یدالله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس به تدابیر ویژه ستاد تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک برای تامین و کنترل قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در سراسر کشور و تهران که کالاهای اساسی و مورد‌ نیاز مردم را با تخفیف ویژه ارائه خواهند کرد، قرار است تا روز شنبه اتاق اصناف جلسه‌ای را با صنوفی که کالاهای اساسی را ارائه می‌کنند داشته باشند.

وی تصریح کرد: بنابراین مقرر شده تا واحد‌های صنفی همزمان با شروع ماه مبارک و برگزاری نمایشگاه ضیافت به مدت 10 روز تخفیف ویژه‌ای روی اجناس خود ارائه کنند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان تهران همچنین سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران از سوم تیرماه تا پایان ماه مبارک تمام محصولات این میادین را با تخفیف ویژه 5 تا 15 درصدی ارائه می کند.

صادقی در پاسخ به اینکه آیا این تخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز لحاظ خواهد شد گفت: طبق صحبت‌های به عمل آمده فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند شهروند، رفاه، اتکا، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و فروشگاه فرهنگیان هر یک بنا به فراخور فعالیت خود نیز در ایام ماه مبارک تخفیف 5 تا 15 درصدی ارائه خواهند کرد و ممکن است این تخفیف‌ها تا 25 درصد نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه برخی کالاها مانند لبنیات امکان تخفیف بیش از 5 درصد را ندارند خاطرنشان کرد: کالاهایی که ظرفیت تخفیف بیشتر را داشته باشند با حداقل قیمت در این فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد.
کد خبر تدابیر ویژه کنترل بازار در ماه‌مبارک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =