رییس اتحادیه نانوایان سنگکی از عدم تغییر قیمت ۱۳۰۰ تومانی پخت آزاد نان سنگکی خبر داد.


محمد رضا نظر‌نژاد در رابطه با جلسه کارگروه استانداری در شنبه آینده برای تعیین قیمت نهایی نان های آزادپز، اظهارداشت: قیمت آزادپزی نان سنگک توسط کارشناسان متخصص تعیین شده و تغییری  نخواهد کرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت پایه نان سنگک با وزن 450 گرم در مناطق آزادپر 1300 تومان نرخ‌گذاری شده است افزود: سازمان‌ تعزیرات حکومتی به همراه وزارت صنعت و صنوف مسئول نظارت بر اجرای قیمت های جدید نان به ویژه در بخش آزاد پزی ها هستند.

 نظرنژاد در رابطه با ابزارهای این اتحادیه برای نظارت در کیفیت نان گفت: اگر دولت کار نظارت را به صنوف واگذار کند به طور حتم نتایج مناسبی حاصل خواهد شد چراکه در حال حاضر تداخل وظیفه و یا دخالت هایی وجود دارد که امکان نظارت مناسب را از اتحادیه ها گرفته است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی با تأکید براینکه هم اکنون آزادپزی نان سنگک فقط در برخی از مناطق شمالی تهران به صورت آزمایشی انجام می شود، تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون واکنش مردم نسبت به خرید این نان ها خوب بوده است اما در آینده با بررسی بیشتر در مناطقی پخت آزاد پز را انجام می دهیم که تمایل مردم به خرید آنها بیشتر باشد.

 وی با تأکید براینکه با افزایش 38 درصدی قیمت آرد مصوبه دولت در افزایش 30 درصدی قیمت نان مورد رضایت نانوایی ها نیست، اظهارداشت: اما برای همراهی با دولت این قیمت ها را اجرا می کنیم ولی این درخواست را هم داریم که سازمان ها در وظایف صنوف دخالت نکنند تا آنها با آزادی عمل بیشتری به ارائه خدمات به مردم بپردازند.
کد خبر 0932661249414439b7bfff8813efff5d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس شاهمرادی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    3 0
    باسلام: وقتی که بجای نظارت،دخالتی وجود دارد کاری صورت نمی گیرد،کارصددرصد بدست کارشناس سپرده نشودهمین آش و همین کاسه است،ماتقاضاداریم ازمسئولین نظارت کنند، دخالت نکنند چندین سال است که آردو نان تعزیراتی بوده ولی جواب نداده است،ما نانوایان ازآزاد شدن آردونان استقبال می کنیم ،به شرط این که نماینده گان نانوایان ، مثل اتحادیه وشرکت تعاونی نانوایان درجلسات با مسئولین تصمیم گیرنده حضورداشته باشند وبرتصمیم آنان هم احترام بگذارند،وقتی که به توافق رسیدند بعد ازتوافق سلیقئی عمل نکننددرمورد نرخ نان و وزن چانه ،به امیدخدا هرچه زودتروباآرامش کامل بدست کار شناسان محترم این مشکل آزادسازی حل گردد،عباس شاهمرادی عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی نانوایان تهران