غذا و تغذیه> حشراتی که کاملاً از گیاهان تغذیه کرده و زندگی خود را روی ساقه انواع درختان می‌گذرانند، می‌توانند منبع غنی سالم و طبیعی از خود انتقال دهند که آن منبع یک رژیم غذایی مفید خواهد بود.


این موضوع، اطلاعیه ای بهداشتی - رژیمی است که دانشمندان آلمانی منتشر و طی آزمایش‌های مختلف و البته دقیق به آن دست پیدا کرده‌اند.

این دانشمندان اعلام کرده‌اند حشرات گیاه‌خوار به‌دلیل نوع سیستم بدنی و حس چشایی بسیار قوی خود، بهترین و سالم‌ترین شیره از ساقه‌های گیاهان و سبزیجات را جذب می‌کنند و مورد استفاده قرار می‌دهند. این در حالی است که در عین حال این گونه حشرات، بهترین سیستم دفاعی این گیاهان نیز به‌شمار رفته و آنها را از هرگونه خطر ناشی از آلاینده‌های محیطی در امان نگاه می‌دارند.

بنابراین می‌توان گفت دانشمندان آلمانی با کشف این مسئله، این نوع حشرات را در اتاقک‌های شیشه‌ای کوچک قرار داده و با استفاده از اشعه‌های مختلف، موفق به خروج ماده سالم و البته رژیمی از آنها شده‌اند.

این ماده دارای مواد مغذی بالاست که می‌تواند بخش عمده نیاز بدن را برطرف کنند و بنابراین اشتهای فرد را کاهش داده و نیاز وی به خوردن غذا را به حداقل میزان ممکن رساند.

منبع:ایانا
کد خبر b2114c0d41ca4d499b9486921415e4b4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =