فود پرس - حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی، وزیر دادگستری به همراه هیأتی عالی رتبه از کارخانجات گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر و طرح در حال احداث مجتمع فراوری عمیق غلات بازدید کرد.


بر اساس این گزارش، مصطفی پور محمدی در رأس هیاتی از طرح های توسعه ای این گروه صنعتی در مجتمع فرآوری عمیق غلات، خطوط تولید سمولینا و ماکارونی در این گروه بازدید کرد.

پورمحمدی در این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران و پرسنل گروه زر از خدمات شایسته این مجموعه صنعتی تقدیر کرده و وجود مراکز صنعتی پیشرفته این چنینی برای توسعه و آبادانی کشور را ضروری دانست.

وزیر دادگستری در حاشیه این بازدید گفت: «این کارخانه با کیفیت خوب تولید و با استفاده از دانش و فناوری جدید و تحقیقات پژوهشگران خود توانسته در سطح ملی و بازارهای بین المللی متکی به حفظ این اصول موفق باشد و دولت از این جهت گیری ها حمایت کامل به عمل می آورد».

حجت الالسام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری یکی از مشکلات کنونی کشورهای پیشرفته را عدم توزیع عادلانه ثروت دانست.

وی تاکید کرد: «خصوصیت پژوهش محوری و صنعت دانش مدار، برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی، زرماکارون را به یکی از شرکت های شاخص و فعال در زمینه پژوهش محوری مبدل ساخته است».

وی تاکید کرد: «قوای سه گانه کشور به جد جلوی تولید محصولات ناسالم را خواهد گرفت تا محصولات سالم عرضه شود».

مرتضی سلطانی، کارآفرین و صنعتگر نمونه ایران در سال های اخیر در این دیدار ضمن خیر مقدم به وزیر دادگستری و هیأت همراه، همزمانی این بازدید با روز ملی مقاومت اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را به فال نیک گرفته و تاکید کرد که در شرایط تحریم و فشارهای خارجی بر معیشت و اقتصاد کشور، مقاومت جهاد گونه باید در سرلوحه کار قرار گیرد.

این کارآفرین نمونه ملی گفت : «در چنین شرایطی، حوزه صنعت بعنوان خاکریز استراتژیک این مقاومت با تأکید بر تولید صادرات محور، مراقبت از منافع اقتصادی مردم، اصرار بر تولید اجتماعی و مدیریت صحیح بر منابع، مهمترین نقش را ایفاء می کند و تمامی فعالان عرصه‌های صنعتی همانند سربازانی فداکار در حال انجام وظیفه خطیر دفاع از استقلال و رفاه اجتماعی کشور هستند.»

صادر کننده ممتاز کشور همچنین تجلی گاه مقاومت امروز را مقاومت اقتصادی عنوان کرده که رویکردی براساس افزایش سرمایه اجتماعی است و ارتقاء سطح معیشت شهروندان از دستآوردهای آن به شمار می رود.

سلطانی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات سالم در جهت ارتقای سطح اقتصادی و معیشتی مردم گفت: « کارآفرینان و صنعتگران کشور هم با کمترین توقع از دولت محترم که تضمین امنیت کارآفرینی سرلوحه آن قرار دارد، کمافی سابق از هیچ خدمتی کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.»

دکتر عیوض زاده، رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی زر نیز در این مراسم تولید همراه با دانش و مشارکت صنایع در آموزش عالی کشور را یکی از ارکان پیشرفت کشور دانست.

عیوض زاده در ادامه، فعالیت مرکز آموزش علمی و کاربردی زر را حاصل نگاه ویژه مدیران گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر به امر دانش مداری و پژوهش محوری دانسته و بومی سازی دانش فنی، تربیت نیروی انسانی کارآمد، تدوین دوره های تخصصی کوتاه مدت و ایجاد الگوی مناسب برای گسترش آموزش های تخصصی در حوزه صنایع غذایی را از اهداف اصلی این مرکز عنوان کرد.

وی همچنین تشکیل گروه های آموزش تخصصی، لزوم اهمیت به آموزش های علمی، عملی و کارگاهی، بازنگری در برخی رشته های علمی و کاربردی توسط کمیته های تخصصی، تدوین رشته های جدید در مقطع کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد و ایجاد نظام سنجش و ارزیابی را از مهمترین اقدامات این مرکز تاکنون برشمرد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از اقدامات دولت در چارچوب حمایت از صنایع وتولیدات داخلی، بر حمایت از مراکز علمی و کاربردی در راستای تربیت تکنسین های فنی و کاردانان حرفه ای طبق استانداردهای جهانی تاکید کردند.












کد خبر ddc46a8921f0458c82e26b5d3b7266b6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =