رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران تاکید کرد: مردم برای خرید گوشت حتما به واحدهای صنفی مجاز که لیبل‌های جواز خود را بر روی شیشه‌های مغازه نصب کرده‌ و یا در دید مشتری قرار داده اند مراجعه کنند.

علی خندان‌روی، رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گوشت‌هایی که در کشتارگاه ذبح می شوند باید حداکثر ظرف 72ساعت به دست مصرف کننده برسد و نباید بیشتر از این مدت در مغازه‌ها بماند.

وی افزود:‌ گوشت‌ها در کشتارگاه تحت نظر دامپزشکی ذبح شده و لیبل‌هایی به آن‌ها زده می‌شود که نشاندهنده قانونی و بهداشتی بودن آن‌هاست و دارای کارت معاینه بهداشتی نیز هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 900 واحد صنفی دارای مجوز و فعال گوشت گاوی در تهران وجود دارد گفت:‌حدود 500واحد صنفی دارای مجوز نیز وجود دارد که مراحل قانونی اخذ مجوز را سپری کرده‌اند.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر واردات از کشور برزیل صورت می گیرد و کمی هم گوشت قرمز از استرالیا وارد می شود اظهار کرد: دامپزشکی نظارت کامل در این زمینه دارد و هیچ مشکلی از نظر بهداشتی وجود ندارد.

خندان‌روی بیان کرد: هر کیلو گوشت گوساله مخلوط 28هزار و 500تومان و گوشت گوساله صاف و یکدست 32هزار تومان به فروش می‌رسد،در حال حاضر دام فراوان بوده و به دلیل اینکه در فصل تابستان قرار داریم مصرف نیز کاهش یافته است.
کد خبر توصیه‌هایی برای خرید گوشت قرمز از بازار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =