۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد خوردن روزانه پسته موجب جذب قند مواد غذایی می‌شود.

 به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، با توجه به مطالعاتی در انگلستان، خوردن روزانه پسته برای کاهش خطر ابتلا به دیابت مؤثر است؛ پسته غنی از چربی‌های خوب است و برای افراد مبتلا به دیابت 2، مفید است.

دانشمندان بر روی 54 نفر آزمایشاتی انجام داده‌اند تا علت ابتلا به دیابت را کشف کنند؛ طی 8 ماه این داوطلبان علاوه بر یک رژیم غذایی مدیترانه‌ای، روزانه 57 گرم پسته می‌خوردند و در پایان مطالعات نتیجه گرفته شده این افراد وزنی از دست نداده‌اند اما در آزمایش، سطح قند و انسولین خون کاهش پیدا کرده است.

به گفته محققان در صورت خوردن پسته، بدن قادر به جذب قند مواد غذایی است؛ این تحقیقات برای شناسایی اثرات بیشتر پسته در دیابت و درمان‌های جدید ادامه دارد و بعد از نتیجه گرفتن اعلام می‌شود.
کد خبر پسته بخورید تا قند مواد غذایی جذب شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک کارگر مستاجر ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    با سلام دوست دارم پسته برای خانواده و یا موز و یا توت فرنگی و آناناس . گیلاس بخرم ولی افسوس که با درآمد و حقوقی که دارم امکانش نمی باشد چه میشود کرد قسمت قشر جامعه کارگران هم در ایران عزیز این طوری بوده -پسته کیلو یی 40 -50 هزار تومان زدست دیده و دل هر دو فریاد/ که هرچه دیده بیند دل کند یاد- بسازم خنجری نیشش زفولاد/ زنم بر دیده تا دل گردد آزاد - اما بازم هم جای شکرش باقیست که مردن و مرگ برای فقیر و غنی وجود دارد و هیچ کسی از آن گریزی ندارد شکرلله شکرلله شکرلله