۰ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۲

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه تخصص، تعامل و تعادل برای بهبود وضعیت کشاورزی و رفع مشکلات این بخش با حضور مسوولان مرتبط خبر داد.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: این کارگروه متشکل از نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی و نمایندگان بخش خصوصی حاضر در صنعت کشاورزی است که به طور مستمر جلسات خود را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: در جلسه هفته جاری این کارگروه که با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی برگزار شد موضوعات و مشکلات پیش‌روی صنعت گوشت و دام و طیور بررسی شد و بخش خصوصی نیز انتظارات خود را از مجلس و دولت برای بهبود وضع موجود و تامین نهاده‌های دامی در این کارگروه مطرح کرد.

اسماعیل‌نیا تصریح کرد: بر همین اساس دو زیرگروه متشکل از نمایندگان بخش خصوصی و نمایندگان تام‌الاختیار وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برای ساماندهی به وضع قیمت‌های گوشت مرغ و همچنین تامین نهاده‌های دامی تشکیل شد و مقرر گردید تا گزارشی پیرامون عملکرد خود تهیه نموده و در جلسه روز دوشنبه این کارگروه ارایه نمایند.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تاکید کرد: این کارگروه که به صورت تخصصی به موضوعات مرتبط با بخش کشاورزی اختصاص دارد، می‌تواند به عنوان یک بال فکری و تخصصی برای بهبود وضع صنعت کشاورزی به دولت و بخش خصوصی کمک کند.

کد خبر 21180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =