کمپین حامیان دکتر قالیباف در حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی با صدور بیانیه ای از برنامه های وی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ما متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 

بسمه تعالی

کشور عزیزمان با شرايط كم نظير اقليمي و آب و هوايي مي تواند قطب كشاورزي و صنايع وابسته به آن در منطقه و جهان باشد ولیکن بدلیل سوءمدیریت ها اكنون خودكفايي در توليد محصولاتي مانند گندم از بين رفته و خوداتكايي در توليد اغلب كالاهاي ضروري كشاورزي روند كاهشی داشته و شدت تكيه بر واردات براي تامين نياز داخلي افزايش يافته است. در اين شرايط تصمیمات غیرکارشناسی و مخرب در بخش کشاورزی و منابع طبیعی بقدری تنوع و گسترش یافته که تدبیر و مدیریت آن نیازمند زمان مناسب، برنامه ای جامع و مدیری خبره و توانمند است تا ضمن مهار چالش ها ، به بهبود توسعه و ارتقای بخش کشاورزی و منابع طبیعی اقدام نماید تا از اين راه بتواند گامهاي اجرايي و قاطعي را در تحقق شعار ارزشمند "استقلال"، "آزادي"و" جمهوري اسلامي" برداشته و آيندگان را نيز از تدابير و تلاشهاي ماندگار و پرافتخار خود بهرمند سازد.
در این برهه حساس و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و در سالی که بنام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري شده ، فعالان حوزه کشاورزی و منابع طبیعی اعم از دانشجویان ، فارغ التحصیلان ،  اساتید ، متخصصین ، پژوهشگران ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر عزیز کشورمان در معرض آزمایشی بزرگ قرار گرفته اند تا با انتخاب اصلح، گامی نو در جهت توسعه کشور بردارند. در این میان بررسی دیدگاه ها و برنامه های کاندیداهای مطرح حاکی از این است که جناب آقای دکتر محمدباقرقالیباف به پشتوانه هوشمندی ، درایت و اندوخته ای گرانبها از سوابق مدیریتی و اجرایی با نگاهی عمیق و تخصصی اقدام قابل توجه و تقدیری را در تهیه و تبیین برنامه ای جامع درحوزه های مختلف مورد نیاز جامعه از جمله کشاورزی و منابع طبیعی با اهداف عالیه پیشرفت ، توسعه و استقلال بخش کشاورزی و منابع طبیعی را مطمح نظر قرار داده است.
بدیهی است چهره اي خوشنام و با سوابق مديريتي و اجرايي روشن ، موفق و ممتد همچون ایشان مي تواند گره گشاي بسياري از مشكلات بوجود آمده
امروزي باشد. بنابراین ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن اعلام حمایت از جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و برنامه های اعلامی ایشان ، رای خود را جهت توسعه پیشرفت و عدالت کشور عزیزمان ایران مزین به نام ایشان می کنیم.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
حامیان دکتر محمدباقر قالیباف در حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی
بهار 1392
کد خبر 23756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =