در راستای برگزاری ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم، که با همکاری سازمانها ،تولیدکنندگان صنایع غذایی و دست اندرکاران مرتبط در حوزه تغذیه وسلامت کشور،از تاریخ 16 تا 19 مهر 1392 درتهران برگزار خواهد شد .

در راستای برگزاری ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم، که  با همکاری سازمانها ،تولیدکنندگان صنایع غذایی و دست اندرکاران مرتبط در حوزه تغذیه وسلامت کشور،از تاریخ 16 تا 19 مهر 1392 درتهران برگزار خواهد شد شرکتهای دارای نشان سیب سلامت استقبال قابل توجهی از این رویداد بعمل آورده اند.
به گزارش دبیرخانه جشنواره، با توجه به همزمانی این جشنواره با روز جهانی کودک، و لزوم توجه به فرهنگ سازی در این بخش از جامعه بعنوان تاثیرگذار ترین گروه مصرفی، فرصت مناسبی خواهد بود تا تولیدکنندگان محصولات سالم بتوانند به اهداف تبلیغاتی خود در این جشنواره دست یابند.
این رویداد ملی که در دو بخش نمایشگاه تخصصی غذای سالم و جشنواره فرهنگی و هنری و با حضور تولیدکنندگان محصولات غذایی سالم  برگزار خواهد شد بر آن است تا در ششمین سال برپایی خود، به معرفی الگوهای صحیح تغذیه در مصرف کنندگان بپردازد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره   4-77515570  تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 24290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی زندی ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    0 0
    ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم از تاریخ 16-19 مهر ماه 1392 در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.