۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

بیست و پنجمین شماره نشریه «اقتصاد سبز» به صاحب امتیازی و سردبیری مهندس محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

«تکرار دوران طلایی کشاورزی با محمود حجتی» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به فال نیک انتخاب محمود حجتی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی پرداخته است.

در بخشی از این سرمقاله می‌خوانیم: «... نام حجتی چه بخواهیم و چه نخواهیم بر تارک کشاورزی ایران‌زمین نقش بسته، چراکه او نه تنها از پس تاریخی‌ترین ادغام مدیریتی بخش با کمترین تکانه برآمد، بلکه تاریخی‌ترین خودکفایی کشور در دوران صدارت او به وقوع پیوست. ...»
«کیفیت فصل نمی‌شناسد، جغرافیا نمی‌شناسد و زمان خاصی هم ندارد» عنوان گزارش اصلی این شماره «اقتصاد سبز» است که به تاریخچه صنایع غذایی و نقش ماندگاری برندها با توجه به کیفیت پرداخته است.

«شهر در دست کشاورزان» عنوان گزارشی دیگر است که به بهانه بازگشایی دوره چهارم شوراهای شهر و روستا از 12 شهریور 92 پرداخته و نقش کمرنگ تشکل‌های کشاورزی در این انتخابات را به انتقاد گرفته است.

تکنولوژی تولید و زنده‌مانی بهینه طی نگهداری و مصرف، توصیه‌های رژیم درمانی در بیماران مبتلا به کبد چرب، تکنولوژی تولید کشک در ایران، باقلا بیماری پارکینسون را مهار می‌کند و آرتورز را درمان، از جمله اهم دیگر مطالب این نشریه وزین است.

ویژه‌نامه 50 صفحه‌ای توانمندی‌های کشاورزی و صنایع غذایی استان مرکزی هم از جمله دیگر بخش‌های این نشریه است که در کنار بخش‌های ثابتی نظیر سرگرمی‌های کشاورزی و دنیای نمایشگاه‌ها مجموعه‌ای خواندنی برای فعالان این بخش فراهم کرده است.

علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن 66557704 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 24813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =