صنایع غذایی> هشتمین سالگرد تاسیس انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران با حضور گسترده اعضاء برگزار شد.

این مراسم که بگفته برخی از اعضا با شکوهتر از سالهای گذشته بود یک مهمان ویژه نیز داشت. مهمان ویژه هشتمین جشن ماشینسازان صنایع غذایی کشور شاهرخ ظهیری بود که جدا از صنعت غذا برای ماشین سازان این صنعت نیز بخوبی شناخته شده است و خاطرات مشترک زیادی بین او و ماشین سازان صنایع غذایی و بسته‌بندی وجود داشته و دارد.

گفتنی است تعداد قابل توجهی از ماشین سازان مطرح صنعت بسته‌بندی کشور در این انجمن حضور دارند که مسئولیت های مهمی در هیات مدیره انجمن را بر عهده گرفته اند.

مراسم با سخنان مهندس محمدکاظم شکرکن دبیر انجمن ماشین سازان صنایع غذایی درباره رئوس کلی فعالیتهای انجمن در یک سال گذشته آغاز شد و پس از وی مجتبی نائلی رییس هیات مدیره انجمن به حاضران خوشامد گفت.

جشن هشتمین سالگرد تاسیس انجمن ماشین سازان صنایع غذایی کشور چند سخنرانی کوتاه نیز داشت. در این جمع دکتر علیرضا هادی مدیر طرح اعطای کمکهای فنی و اعتباری به صنایع، شاهرخ ظهیری پیش کسوت صنایع غذایی و از خبرگان تولید و بازرگانی در کشور، رضا نورائی صاحب نظر در صنعت بسته‌بندی، مهندس بهشتی پور و خانم مهندس فرنیا از وزارت صنعت، معدن و تجارت به ارائه نظرات و گفتنی‌های خود با اعضای انجمن پرداختند.

در این مراسم اعضای انجمن ماشین سازان صنایع غذایی کشور با تقدم لوح سپاس بنوبه خود از زحمات طولانی و موثر شاهرخ ظهیری در اعتلای صنایع غذایی در کشور سپاسگزاری کردند.

در این مراسم همچنین از منابع اطلاعاتی جدید و استانداردهای ماشین سازی که در دبیرخانه انجمن تهیه شده بود رونمایی شد. پیش بینی می شود با کمک این اسناد کیفی، روند ارتقای کیفی صنعت ماشین سازی صنایع غذایی و بسته ‌بندی کشور توسعه بیشتری یابد.



کد خبر d855ae7909584efeb3d03952ea367bb9

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =