موضوع افزودن روغن پالم به صنایع لبنی با توجه به اینکه ارتباط مستقیمی با ارزاق عمومی مردم دارد، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: این مسئله تسهیلاتی را در ابعاد اجتماعی داشته و بی‌اعتمادی نسبت به تولیدات داخلی را بیشتر می‌کند؛ لذا باید از طریق دستگاه‌های مرتبط قانونی مورد بررسی قرار گیرد.

محمدرضا محسنی افزود: از تخلفات ایجادشده مرتبط با سلامت مصرف‌کننده، نباید به سادگی عبور کرد و با توجه به اینکه این موضوع عمومیت نداشته و تنها بخشی از تولیدکنندگان در ارتباط با استفاده از روغن پالم در صنایع لبنی هستند، باید در چارچوب ملاحظات قانونی نیز با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اقدام وزارت بهداشت در تعیین کمیته رسیدگی خاطرنشان کرد: ایجاد کمیته رسیدگی به تخلفات روغن پالم، اقدامی شایسته است، هرچند که انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی همچون وزارت بهداشت و استاندارد با جدیت به این موضوع بپردازند تا امکان سوءاستفاده گرفته شده و دیگر شاهد به مخاطره انداختن سلامت مصرف‌کنندگان در کشور نباشیم.
کد خبر تخلف صنایع غذایی، امنیت روانی مردم را سلب می‌کند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =