فرداشب اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمع خواهند شد تا پیرامون مشکلات بازار و صادرات بخش کشاورزی مذاکره کنند.
 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: در جلسه فرداشب که به میزبانی اتاق بازرگانی کشور تشکیل خواهد شد، مهم‌ترین موضوع‌های بازار به‌ویژه مشکلات بازار محصولات کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

هدایت‌ا... میرمرادزهی افزود: در این جلسه نمایندگان قصد دارند پیرامون ظرفیت صادراتی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی و همچنین مسائلی نظیر جوایز صادراتی و اصلاح سیستم توزیع در بازار مطالبی را به اطلاع فعالان بخش کشاورزی رسانده و گزارش آن را از وضعیت صادراتی حوزه تولید بشنوند.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون کشاورزی پیرامون تنظیم بازار و قانون انتزاع خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور اتحادیه‌های مرغ و تخم‌مرغ تشکیل شد که به‌علت عدم حضور معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، به نتیجه قطعی نرسید.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظارت بیشتر بر عملکرد واحدهای تولید و ارائه سناریوهای مشخص برای نظام توزیع در فصل افزایش عرضه از مهم‌ترین محورهای کمیسیون کشاورزی با فعالان بازار بود.

میرمرادزهی تصریح کرد: جلسات کمیسیون کشاورزی پیرامون قانون انتزاع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی که باید به‌طور کامل و قانونی در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار بگیرد، از موضوع‌هایی است که پرونده آن در کمیسیون باز است و مورد رصد نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.
کد خبر ماراتن همکاری کمیسیون کشاورزی مجلس و اتاق بازرگانی کلید خورد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =