۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
مدیرعامل صنایع شیر ایران با بیان اینکه باید حداقل 12 درصد افزایش قیمت در محصولات لبنی داشته باشیم، گفت: به هر نسبتی که به نرخ خرید شیرخام و دیگر هزینه‌های ما افزوده شود این درصد هم بالاتر می‌رود.

عبدالامیر باروتکوب در گفتگو با مهر در خصوص احتمال افزایش قیمت لبنیات در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌های تمام شده باید قیمت لبنیات هم افزایش یابد، البته برای همراهی با دولت تا مدتی می‌توانیم با همین نرخ تولید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با قیمت شیرخام کنونی ما باید حداقل 12 درصد افزایش قیمت داشته باشیم، گفت: در سال جاری 25 درصد قیمت دستمزد و 25 درصد  هزینه سوخت ماشین آلات افزایش داشته است، ضمن آنکه نرخ ارز در حال حاضر به 3300 تومان رسیده است که نرخ خرید مواداولیه از خارج از کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ خرید شیر خام از دامداری ها 1110 تومان است، گفت: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در حال تهیه نرخ جدید شیر خام هستند و ما هم از نرخ جدید تبعیت می کنیم.

باروتکوب با بیان اینکه هرمقداری که به قیمت شیرخام افزوده شود، نرخ محصولات لبنی هم افزایش پیدا می کند، افزود: سالانه یک میلیون و 60 هزار تن خرید شیر داریم و 70 درصد از هزینه های ما مربوط به خرید شیر خام است بنابراین بر نرخ نهایی محصولات لبنی تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبر نرخ محصولات لبنی باید 12 درصد افزایش یابد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد فربد ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    بالاخره چشممان به جمال اقای باروت کوب روشن شد