مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران: وزارت بهداشت مجوزهای استفاده از "پالم" را پس گرفت.

حسین چمنی گفت: در حال حاضر وزارت بهداشت پروانه ساخت استفاده از روغن پالم در هفت محصول لبنی را لغو کرده و تنها در یک محصول(بستی) را داده است

به گزارش نسیم آنلاین،مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت فرآوردهای لبنی در بازار طی هفته‌های اخیر گفت: بر اساس مصوبه‌ای که سازمان حمایت پیش از ماه مبارک رمضان صادر کرد که در آن با افزایش 15 درصدی قیمت لبنیات موافقت شده بود، بعضی از واحدها پیش از این ماه اقدام به افزایش قیمت کردند و تعدادی از صنایع نیز بر اساس این مجوز، طی هفته‌های اخیر این کار انجام دادند که این افزایش قیمت جدیدی نیست و کارخانه‌ها حق افزایش بیش از 15 درصد را نخواهند داشت .

چمنی گفت: این افزایش 15 درصدی قیمت‌ها، مربوط به افزایش هزینه‌های تولید ناشی از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه صورت گرفته است.

او درخصوص تخلف یک شرکت تولیدی در افزایش بیش از 15 درصدی قیمت مصوب شده گفت: شرکت در پاسخ به انجمن گفت: اشتباه اپراتور در ثبت قیمت رخ داد که برای یک روز این قیمت را داشته و اصلاح را انجام داد.

چمنی گفت: دولت اجازه افزایش 30 درصدی قیمت فروآردهای لبنی را به هیچ وجه صادر نکرده بود.

مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت: انجمن صنایع لبنی ایران با لغو پروانه‌های استفاه از روغن‌های گیاهی در صنایع لبنی استقبال می‌کند
کد خبر 980a526728a74a309e3f342673c19451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =