دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران در خصوص انتصاب رئیس جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: واقعیت این است که این سازمان باید هر 2 طرف تولیدکننده و مصرف کننده را راضی نگه  دارد که کار دشواری است.

علیرضا مروت‌پور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس سابق سازمان حمایت و خیرمقدم به رییس جدید این سازمان گفت: شاید به صلاح دید ساسیت های دولت این تغییر صورت گرفته و باید در این راه از گذشته و تجربیات بدست آمده به درستی درس گرفت.

وی ادامه داد: ما در صنعت نان با بحث قیمت مواجه هستیم. باید تفاوت قیمت نان سنتی با نان صنعتی در مراحل تولید تا توزیع در نظر گرفته شود و وقتی سازمان حمایت قیمت گذاری می کند باید بداند که ما طبق یک دستورالعمل و مجوز این نان را عرضه می‌کنیم و باید کل مراحل از تولید، هزینه حمل، انبار، سلفون تا توزیع در نظر گرفته شود تا به تولیدکننده ظلم نشود.

مروت‌پور گفت: کسانی که در راس مسئولیت قرار دارند هم به نوعی مصرف کننده هستند و پیشنهاد ما برای رئیس جدید این است که اگر در جایگاه مصرف کننده باشیم و حرف تولیدکننده را هم بشنویم، می توانیم موفق عمل کنیم. باید مدیریت جدید در بحث تولید بیشتر ورود بزند و مشکلات تولید را بررسی کند تا به مصرف کننده هم لطمه ای وارد نشود و در واقع باید هر دو طرف را ببیند تا هم مواد غذایی ارزان به دست مردم برسد و هم واحدهای تولیدی روز به روز ضعیف نشوند و از بین نروند.

منبع:کانون انجمن های صنایع غذایی ایران
کد خبر dca6e9cfde7345cbaa836a7588e2a698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =