وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این اطمینان را به مردم می دهم که هم اکنون بازار فرآورده های لبنی عاری از محصولاتی است که برای سلامتی مردم ضرر دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا سیدحسن قاضی زاده هاشمی  در نشست با صاحبان صنایع لبنی ، افزود: از اینکه به مردم راست می گوییم نباید هراسی داشته باشیم زیرا برخی ملاحظات و خودسانسوری ها موجب فاصله مردم از دولت می شود.

وی با بیان اینکه « نباید از آنچه که حقوق مردم است، چشم پوشی کنیم»، در خصوص مصرف روغن پالم در صنایع غذایی و فراورده های لبنی، گفت: در صورت احراز تخلف در این حوزه باید با متخلفان برخورد شود و این اطمینان را نیز به مردم می دهم که هم اکنون بازار فراورده های لبنی عاری از محصولاتی است که برای سلامتی مردم ضرر دارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مصرف روغن پالم در محصولات غذایی و لبنی نباید بیشتر از 30 درصد باشد، گفت، در جریان اخیر « خود ما نیز کوتاهی کردیم زیرا باید دقت و نظارت بیشتری داشته باشیم تا از انواع روغن مرغوب پالم برای تولید محصولات غذایی و لبنی استفاده و مجوز آن را نیز صادر کنیم.»

هاشمی ، رسانه ای شدن تخلفات روغن پالم و حساسیت مردم به این موضوع را ˈخیرˈ خواند و افزود: تولید کنندگان محصولات لبنی نیز نباید نگران کاهش مصرف مردم در این فراورده ها باشند و شک نکنید که مصرف محصولات لبنی بیشتر خواهد شد.
کد خبر e2060bf00df44b09a16c10c9ea720038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =