مواد غذایی> رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه از برگزاری دو نشست ویژه برای رفع مشکلات تجاری ایران و روسیه خبر داد و گفت: صادارت محصولات دامی و لبنی به بازار روسیه هنوز با مشکلاتی مواجه است.


اسدالله عسگراولادی
با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری دو نشست مهم به منظور رفع مشکلات تجاری ایران و روسیه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: چهارشنبه این هفته اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر با حضور روسیه ، قزاقستان ، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان و کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه قرار است در این اجلاس مشکلات تجارت میان کشورهای حاشیه دریای خزر مورد بررسی قرار گیرد، افزود: علاوه بر این در 14 اردیبهشت ماه نیز نشست ویژه ای میان ایران و فعالان اقتصادی کشور روسیه به منظور گسترش همکارها برگزار می شود.

رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون صادرات محصولات دریایی ایران به روسیه آغاز شده است، گفت: در صادارت محصولات دامی و لبنی به بازار روسیه هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با برگزاری این نشست‌ها ابهامات برطرف شود.

عسگراولادی در خصوص وضعیت انعقاد قرارداد دو جانبه پولی میان روسیه و ایران نیز افزود: انعقاد پیمان دو جانبه پولی کار آسانی نیست و هنوز بانک های مرکزی دو کشور در انعقاد آن با مشکلاتی روبه رو هستند.


منبع:تسنیم
کد خبر c573c089331148a08114971c9d9d1c8f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =