تمامی محصولات تولیدی شرکتهای شناسنامه دار عرضه شده در بازار داخل کشور بر اساس فرمولاسیون مندرج در پروانه های ساخت صادره از سازمان غذا و دارو و منطبق با استانداردهای ملی صورت می گیرد.

حمیدرضا منصوریان، مدیر عامل شرکت فرآورده هاي لبنی کاله در گفت و گو با فودپرس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در راستای سلامت مصرف کننده باید به این مهم توجه کرد که لبنیات در سلامت جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مردم نباید آن را در سبد غذایی خود کاهش داده یا حذف کنند.
وی افزود: در راستای فرمایشات و نگرانی های آقاي وزیر و مدیران بهداشت کشور در خصوص استفاده روغن گیاهی پالم در لبنیات و مخاطره آمیز بودن این چربی برای مصرف کننده، بهتر است تا مردم از برندهای معتبر و مورد اعتماد خود لبنیات تهیه کنند که قطعاً نظارت بیشتری بر روی آنها حاکم است.
منصوریان در معرفی شرکت کاله افزود: این شرکت که از بزرگترین شرکتهای لبنی کشور بوده که محصولاتش را به تنوع و کیفیت می شناسند، از سالها قبل اقدام به تولید گروه محصولات سلامت کرده و معرفی و توسعه محصولات سلامت محور در حوزه لبنیات را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده هاي لبنی کاله در خصوص استفاده از روغن پالم در لبنیات اذعان داشت: تمامی محصولات تولیدی شرکتهای شناسنامه دار عرضه شده در بازار داخل کشور بر اساس فرمولاسیون مندرج در پروانه های ساخت صادره از سازمان غذا و دارو و منطبق با استانداردهای ملی صورت می گیرد که این مهم در تولیدات شرکتهای معتبر و صاحب برند با توجه به نظارتها و پایشهای مستمر سازمانهای نظارتی بر آنها در مراحل مختلف تولید تا عرضه اطمینان بخش تر است. شرکت کاله نیز با توجه به جایگاه خود به هیچ عنوان از روغن پالم در محصولات تولیدی استفاده نکرده و نمی کند که پایشهای دوره ای سازمانهای نظارتی از محصولات این شرکت نیز ضمن تأکید بر این موضوع، سلامت آن را تضمین می کند.
کد خبر شرکت کاله لبنیات روغن پالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترنم ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    4 6
    ازکجامعلوم محصول کارخانه موردنظرآلوده نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سالاری ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    2 0
    به جای این همه جارو جنجال بر سر روغن پالم و اینکه کی مصرف کرده یا نکرده بهتر است سطح آگاهی مصرف کننده را در مورد فرآیند بکارگیری غلط و صحیح این روغن، بالا ببریم و علائم و نشانه هائی مبتنی بر استفاده غلط این روغن در محصولات به آنها بدهیم. هیاهو و جنجال را با خردورزی و دانش جایگزین کنیم تا برندی متمایز داشته باشیم موفق باشید
  • یکتا زمرد شیراز ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    روزگارتان سرسبز نوروز 94 خجسته شرکت یکتا زمرد شیراز مدیریت آ.غفاری و آ.دوکوهکی تولید کننده ی انواع شانه های تخم مرغ ، میوه و کفی های بسته بندی سلولزی 09366397081 آدرس:شیراز - شهرک صنعتی بزرگ
  • محمد شادمان ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    3 0
    اقای منصوریان عزیز مشتریان شما شخصیت دارند لطفا در حفظ ان کوشا باشید
  • منصورهاشمی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    5 0
    سلام به مدیر عامل شرکت کاله من توزیع کننده شمادرمشهدهستم ازشماخواهش میکنم نسبت به کارگران مشهدرسیدگی بکنیدمشکلات مازیادیک نمونه که الان 2سال لباس کارندادن خواهشن پیگیری بکنید باتشکرازشما هاشمی
  • یعقوبی ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    سلام من فروشنده شما در بندرعباس هستم واقعا مدیران لایقی دارید خیلی به فک نیروهاشون هستن همش زیراب نیروهاشونو میزنن .سلیقه ای شده مدیریتشون از یکی خوششون بیاد میشه سرپرست از کسی بدنشون بیاد مثه من میشه اینکه تا پایان قرارداد بشینم تو شرکت تا تسویه منو بدن وبرم.واقعا متاسفم برات آقای غلامعلی سلیمانی.