۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
عضو هیات مدیره اتحادیه نان از افزایش قیمت گندم خبازی تحویلی به کارخانه‌های آرد خبر داد.

کاوه زرگران افزود: قیمت گندم خبازی که دولت برای کارخانه‌های آرد در نظر گرفته بود از 465 تومان به 665 تومان افزایش پیدا کرده است و به تبع افزایش قیمت گندم، قیمت آرد و نان نیز به زودی تغییر خواهد کرد.

به گفته او در حال حاضر قیمت هر کیلو گندم برای دولت 1050 تومان تمام می‌شود و قیمت گندم تحویلی دولت به کارخانه‌های آرد به صورت تدریجی واقعی خواهد شد.

وی درباره زمان اعلام قیمت جدید نان توضیح داد: قرار بر این است که کارگروه‌های استانی در هر استان به ریاست استاندار تشکیل شود و در مورد قیمت نان در همان استان تصمیم‌گیری کنند. این کارگروه‌ها مجازند قیمت نان را حداکثر تا 30 درصد افزایش دهند.

به گفته زرگران، نان صنعتی و دیگر نان‌ها نیز حداکثر به همان میزان 30 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

این عضو هیات مدیره اتحادیه نان، درباره علت اجرا نشدن افزایش 30درصدی قیمت نان از ابتدای آذر ماه گفت: معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری بنا به دلایلی تشخیص داد که این کار با تاخیر 10 روزه صورت گیرد.

وی افزود: این قیمت‌ها به کارخانه‌های آرد اعلام شده است و تا 24 ساعت آینده نیز اطلاع رسانی عمومی می‌شود.

منبع:ایسنا
کد خبر 45151a736307477fb1f9d8fe9adf72d4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس شاهمرادی ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    با سلام عرض و ادب؟ جناب اقای زرگران اگر نیازی به یارانه هست والبته هم هست دولت محترم جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کند برای سال های آیند از آن برنامه ریزی شده است استفاده نماید؟ الان به آزاد سازی زیاد نمانده است ؟ نصف شده است آرد را آزاد حساب کنیم همان 1350 تومان نصف می شود 665تومان دولت ازهمین گزینه بهترین استفاده را درسال آینده خواهد برد انشا الله والسلام علیکم ورحمت الله وبرکات