رییس انجمن صنایع لبنی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خرید شیر از دامدار هنوز ابلاغ نشده است، گفت: تا زمانی که میزان افزایش قیمت از سوی معاونت اجرایی رئیس جمهور ابلاغ رسمی نشود، شیر خام با نرخ ۱۱۱۰ تومان از دامداران خریداری می‌شود.

 رضا باکری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره افزایش قیمت خرید شیر از دامدار گفت: پس از پیگیری از جلسه ستاد تنظیم بازار اعلام کردند که افزایش قیمت خرید شیر از دامدار هنوز از سوی معاونت اجرایی رئیس جمهور ابلاغ نشده است و ظرف سه روز آینده تمام تصمیمات درباره مصوبات ستاد تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.

 وی با بیان اینکه قیمتی که امروز وزیر جهاد کشاورزی برای افزایش قیمت خرید شیر از دامدار اعلام کردند بیش از دو هفته است که به تصویب رسیده افزود: تا زمانی که  میزان افزایش قیمت از سوی آقای شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور صورت نگیرد،‌ شیر خام با نرخ 1110 تومان از دامداران خریداری می‌شود.

 به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفته بود: در هفته جاری گروه مشترکی از مسئولان دولت تشکیل جلسه می‌دهند تا درباره قیمت شیر و لبنیات در سال جاری تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. به نظر می‌رسد مطابق نظر امروز محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی قیمت خرید شیر خام از دامدار 1440 تومان تعیین شده است اما هنوز این مصوبه از سوی معاونت اجرایی ابلاغ نشده است و تا زمانی که ابلاغ نشود نرخ شیر خام  1110 تومان است.
کد خبر نرخ ۱۴۴۰ تومانی خرید شیر منتظر ابلاغ شریعتمداری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =